SPLOŠNI POGOJI

ODPOVED UDELEŽBE NA INDIVIDUALNEM SVETOVANJU S STRANI UDELEŽENCA

Odpoved individualnega svetovanja (termina) je potrebno sporočiti vsaj 48 ur pred terminom, da se lahko reorganiziramo in delujemo v vzdušju dobrega medsebojnega sodelovanja. V primeru odpovedi, manj kot 48 ur pred terminom zaračunamo celotno storitev. Plačila ste oproščeni v primeru odpovedi zaradi urgentnih razlogov kot so bolezen (zdravniško potrdilo), nesreča ipd. o čemer nas obvestite, kakor hitro je možno.

ODPOVED UDELEŽBE NA SEMINARJU/DOGODKU S STRANI UDELEŽENCA

Oseba/podjetje, ki se je prijavila na delavnico/seminar/izobraževanje, lahko odpove svojo prijavo najkasneje 15 (petnajst) dni pred predvidenim datumom začetka delavnice/seminarja, in sicer tako, da nas o tem obvesti preko elektronske pošte na naslov: tim@bisernica.si V takšnem primeru se osebi/podjetju vrne 80% vplačane kotizacije v roku 15 dni od prejema odpovedi.  V primeru odpovedi, manj kot 15 (petnajst) dni pred začetkom dogodka (delavnica/seminar) zaračunamo celotno storitev, razen če oseba/podjetje z dokazili ob odjavi izkaže, da prijave prej ni mogla odpovedati iz urgentnih razlogov, na katere ni mogla vplivati (npr. hujše bolezni (zdravniško potrdilo), nesreče, itd.). Vračilo kotizacije je v slednjem primeru zmanjšano za administrativne stroške v višini 20% redne kotizacije.

V primeru, da se oseba/podjetje prijavi na delavnico manj kot 15 delovnih dni pred predvidenim datumom delavnice, odpoved ni možna.

V primeru odpovedi po začetku delavnice/seminarja povračilo kotizacije ni možno.

ODPOVED S STRANI ORGANIZATORJA
Organizator si pridržuje pravico do odpovedi posameznega izobraževanja, delavnice, dogodka, seminarja ali spremembe terminov. Zavezuje se k obvestilu prijavljenim najkasneje 7 (sedem) dni pred predvidenim pričetkom izobraževanja. V primeru individualnega svetovanja vsaj 1 (en) dan pred terminom svetovanja. Odpoved kasneje kot navedeno je možna le zaradi urgentnih razlogov, na katere organizator ni imel vpliva (npr. nesreče, nenadna bolezen, ipd.). V primeru odpovedi izobraževanja s strani organizatorja, organizator, morebitno že vplačano kotizacijo, brezobrestno povrne v roku 15 (petnajst) dni od obvestila o odpovedi ali pa omogoči stranki, da kotizacijo porabi za druge izdelke ali storitve. 

NAKUP IN PLAČILO PROGRAMOV NA SPLETNI STRANI ORGANIZATORJA
Naročilo posameznega produkta ali prijava na izobraževanje se šteje od trenutka, ko stranka vpiše svoje podatke in odda naročilo. Stranka odda naročilo na posameznih straneh s klikom na jasno označene gumbe. V po kliku na gumb za naročilo, je stranka preusmerjena v spletno trgovino, kjer lahko pregleduje naročila, izbira količino, vpiše kodo za popust. S klikom na gumb za nadaljevanje naročila, je stranka preusmerjena na stran, kjer vpiše svoje podatke, ki so potrebni za naročilo (ime, priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka, naziv podjetja, opombe). Na isti strani stranka izbira med ponujenimi načini plačila ter pregleda povzetek naročila. Pred izvršilom plačila se mora stranka strinjati s Pogoji plačila.

Naročilo se zaključi s klikom na gumb na dnu strani. Z naročilom produkta se stranka obvezuje, da bo poravnala znesek za nakup produkta po pogojih, ki se nahajajo na spletni strani.

Po oddaji naročila je stranka preusmerjena na zaključno stran s povzetkom naročila, istočasno pa na svoj elektronski naslov prejme sporočilo, da je naročilo v obdelavi, če gre za plačilo na TRR oziroma, da je naročilo potrjeno, če gre za direktno plačilo.

Če gre za plačilo na TRR organizatorja, organizator po prejetem plačilu, pošlje stranki na elektronski naslov sporočilo o zaključenem naročilu.

ENKRATNO PLAČILO
Enkratno plačilo lahko stranka izvede s plačilom na TRR organizatorja, s plačilom s plačilnimi oziroma kreditnimi karticami (Activa, MasterCard, BA Maestro,Visa, Visa Electron, American Express). V primeru enkratnega plačila na TRR, se stranka zavezuje k poravnavi celotnega zneska v roku 7 delovnih dni od izvedene prijave.

IZJAVA O OMEJITVI ODGOVORNOSTI

Različne oblike svetovanja in programi v Bisernici ne spadajo pod uradno priznane oblike terapevtske pomoči ali uradno priznane programe. Svetovanja in izobraževanja v nikakršni meri ne nadomeščajo tradicionalnega terapevtskega pristopa ali zdravljenja. Svoje znanje in izkušnje ponujamo osebe, ki smo se izobraževale pri različnih avtorjih in v programih v Sloveniji in tujini ter želimo svoje znanje in izkušnje deliti izključno z namenom izboljšanja kvalitete življenja posameznika preko drugačnega razumevanja življenjskih situacij. Svetovanja in programi/seminarji so namenjeni pridobivanju druge možne perspektive na različne življenjske situacije. Ne ukvarjamo se z zdraviteljstvom in ne zdravimo ljudi. Beseda ‘zdravljenje’ ali ‘zdraviteljstvo’ je omenjena zgolj v smeri izboljšanja kvalitete življenja s pridobivanjem drugačnega pogleda na stvarnost in nikakor v smeri fizičnega ali psihološkega zdravljenja. Za obisk svetovanja ali izobraževanja v okviru naše ponudbe ali izvajanje postopkov navedenih v programih Bisernica posameznik v celoti prevzema odgovornost. V primeru dvoma ali so naša izobraževanja oz. svetovanja primerna za vas oz. nekoga, ki je v procesu zdravljenja (psihološkega ali fizičnega) svetujemo, da se pred obiskom posvetujete s svojim zdravnikom ali uradnim terapevtom.

 

Klient sam je popolnoma odgovoren za svoje fizično zdravje in dobro počutje.

 

Naši specialisti naravnega zdravljenja samo svetujejo in ne diagnosticirajo bolezenskega stanja, ne izvajajo medicinskih zdravljenj, ne predpisujejo zdravil ali kakorkoli posegajo v tretmaje uradne medicine.- upoštevajte navodila svojega zdravnika glede predpisanega zdravljenja in zdravil za težave pri fizičnem, mentalnem ali čustvenem zdravju.

 

Z obiskom svetovanja ali izobraževanja ali izvajanja programa iz naše spletne strani ali z nakupom programov se strinjate z zgoraj navedenimi pogoji in v celoti prevzemate odgovornost za svojo udeležbo in izvajanje programov.

Podatki o podjetju

DR. NEJA ZUPAN INSTITUTE, IZOBRAŽEVANJE IN SVETOVANJE, NEJA ZUPAN S.P.

DR. NEJA ZUPAN S.P. (skrajšano)

Neja Zupan s.p.
Bičkova ulica 17
4000 Kranj
Slovenija

DŠ: SI59406224

Telefon: 040 535 557

Email: tim@bisernica.si

Varovanje osebnih podatkov

Več o varovanju osebnih podatkov najdete tukaj (Politika varstva osebnih podatkov)

Komunikacija

Bisernica bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno privoli. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

– jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

– pošiljatelj bo jasno razviden,

– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

 

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

– jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

– željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Bisernica izrecno spoštovala.

Ocene, mnenja in priporočila

– Mnenja, ocene in priporočila, ki jih stranke napišejo, so del funkcionalnosti spletne strani Bisernica, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

– Bisernica omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne strani, pred dokončno objavo pa jih Bisernica pregleda. Bisernica ne bo objavila mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni Bisernice ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

– Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in Bisernici dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Bisernica ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Bisernica, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na Bisernico.

Pravno obvestilo

Spletna stran www.bisenica.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Omejitev odgovornosti

Bisernica se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko cene in artikli spremenijo hitro, da Bisernica včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Bisernica stranko obvestila o spremembah in ji omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla ali storitve.

Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne strani. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Stranka mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

Pritožbe in spori

Bisernica spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Bisernica se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova podpora@bisernica.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Bisernica bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.

Bisernica se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Bisernica prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Bisernica, ki kot ponudnik izdelkov in storitev omogoča spletno ponudbo na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

IZJAVA GLEDE ZDRAVSTVENIH TRDITEV PRI OPISIH IZDELKOV 

Vse informacije na spletnih straneh Bisernica (www.bisernica.si), so zgolj informativnega značaja in nikakor niso namenjene, kot nadomestilo za nasvete lečečega zdravnika ali drugega  zdravstvenega osebja,  prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet.

Izdelki in trditve o posameznih izdelkih na spletnih straneh Bisernica (www.bisernica.si), niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Tekstovni opisi posameznega izdelka so zgolj informativne narave in niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA).

V primeru, da jemljete še kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila, se pred kombiniranjem le teh s super živili posvetujete s svojim zdravnikom.